wtorek, 12 listopada 2013

Polowanie na betę

Witam!

Ogłaszam moje małe polowanie na betę.

Jak wiadomo moje teksty pojawiają się w dosyć długich odstępach czasu, więc mimo, że dosyć nie regularnie to myślę, że nie będzie większego problemu z poprawieniem jakiegoś rozdziału od czasu do czasu... a przy okazji przeczytania go wcześniej ;3.

Wydaje mi się, że nie piszę jakoś strasznie źle ale czasami po prostu nie mam czasu na poprawienie błędów lub nie wychwycę wszystkich, więc beta naprawdę mi się przyda, tym bardziej, że nie lubię publikować tekstów z błędami.

Chciałbym aby beta zajmowała się wszystkimi moimi tekstami tj. fandom Naruto, fandom HP, opowiadania autorskie i inne one-shoty.

Wszystkich chętnych i czujących się na siłach proszę o kontakt:
gg: 37685570 bądź email: piccolocardellino@gmail.com

Czekam na zgłoszenia i pozdrawiam :3.

Do poczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz